|
|
|||
|
|||
|
hallo,
ik begin nu die loting een beetje door te krijgen vraag is echter wie heeft er ervaring met het heen en weer reizen? en is dit te doen? ik ben nog (net niet) begonnen aan de studie maar zie rotterdam bv. niet zo zitten. omdat het wel erg ver van mijn woonplaats is en tja ... kamers? die tijd heb ik al gehad.ben namelijk 30+ alvast bedankt voor je reactie. |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb nog niet gestudeerd, maar heb wel wat ervaring met reizen. Heb namelijk de afgelopen 6 jaar zo'n uur heen en uur terug gereisd om naar school te komen, en ik ben er wel gewend aan geraakt. Ik heb er niet zo'n probleem mee om lang te reizen, en moet straks in het gunstige geval weer een uur reizen. Mocht ik in Rotterdam komen is het voor mij zo'n uur en drie kwartier reizen, en dat lijkt me ook wel flink lang maar ik ben het wel gewend dus ga het in het begin wel doen denk ik. Nu werk ik ook in Utrecht en dat is ook zo'n anderhalfuur reizen, en ach het went wel. En zeker als je bijvoorbeeld kunt lezen in de bus zonder misselijk te worden ofzo kun je gewoon alvast wat werk voor school doen en dat vind ik wel handig.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik kan je zeggen dat het je uiteindelijk kan bevallen of opbreken. Het ligt echt aan jezelf. Een vriend van me woont in brabant en studeert dit jaar af in Rotterdam, en hij moet ver reizen, en ook nog met het openbaar vervoer. Maar het is wel te doen.
|