|
|
|||
|
|||
|
Jah, dat is wel een goed plan =D Beter het zekere voor het onzekere, al blijf ik het raar vinden dat ze best gebrekkig met hun info zijn.
Blah, over minder dan een week hebben we die toets al! Ik ben eigenlijk toch al best wel zenuwachtig... best slecht. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hebben jullie ook nog iets wiskundigs/scheikundigs/natuurkundigs voorbereid voor UvA toets? Ik geloof dat er voorgaande jaren weldegelijk iets over deze vakken in kwam.. toch? Wat moet ik voorbereiden :s
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb helemaal niks voorbereid en ben het eigenlijk ook niet van plan.. Heb deze week 3 tentamens (gister eerste, morgen tweede en vrijdag laatste) dus besteed al m'n tijd lekker daaraan! Grote kans namelijk dat ik deze opleiding volgend jaar nog steeds doe en dan wil ik toch zo min mogelijk herkansingen :P Had het trouwens een stuk fijner gevonden als die toets volgende week was geweest, dan had ik even kunnen relaxen tussen alle toetsen door haha anyhow.. Ben benieuwd hoe het wordt!!
Laatst gewijzigd door IreneS : 9 maart 2010 om 20:42. |
|
|
|||
|
|||
|
Wees niet getreurd. Als je het antwoord niet weet kun je nog altijd E = mc^2 invullen. Waarom zouden ze dat fout willen rekenen?
|
|
|
|||
|
|||
|
Omdat het meerkeuze vragen zijn
|
|
|
|||
|
|||
|
gelukkig! meerkeuze is makkelijker :P
|
|
|
|||
|
|||
|
óók meerkeuze kan heel moeilijk zijn, vergis je niet =(
|
|
|
|||
|
|||
|
begin nu best de kriebels te krijgen! duurt niet meer zo lang....
|